18 december, 2009

Maria Nila

Jullov... is the shit... Tjejerna kom hem precis nu efter att ha vart på skolavslutning, de fick för första gången gå hem själva, o det gick prima.. o hur det gick när de va hemma själva i veckan? jo då.. alldeles utmärkt..;) de börjar bli stora nu.. det märks... De va ensamma hemma i 1,5 timme, o jag ringde 3 gånger under den tiden för att kolla om de mådde bra.. haha första gången svarar moah så här i telefonen: Hej det är Moah... o så pratar vi lite, andra gången: jaaaaaa *liiite irriterad* o vi pratar vidare, tredje gången: Vad är det mamma.. det är tredje gången du ringer nu!!*skit irriterad* hahaha Snacka om att vara trött på sin mamma tjat.. haha men jag ville ju bara veta att de inte satt o va rädda... men det gick bra o de kan tänka sig vara själva igen.. fast det dröjer länge innan det blir..
Men idag fick de jullov iaf men kommer att gå på frita då vi jobbar både Henka o jag, men de överlever nog..:)

Gud vad fort det här året har gått.. det är nåt sjukt alltså... tyckte nyss det va Januari... o nu är det december o jul om några dagar... fyyy.. det går för fort tycker jag... Det här året är nog ett utav de värsta i mitt liv, så det är ju bara skönt att det tar slut nu.. så man kan blicka framåt på det nya året.. 2010.. det tror jag bli bra.. det känns så iaf... Nyårslöfte.. jajemän.. det har jag.. men det tänker jag inte avslöja ännu! börjar på T o slutar på a.. så nu säger jag inte mer om det...

Idag ska vi till Budfabriken o träffa Tuva o hennes mamma, men innan det ska vi till Mc Donalds... eller onnaaas som Manne säger.. haha han går o skriker det här nu att vi ska åka bilen till onnnaaaas.. haha.. sötis kille... så om vi ska hinna så måste jag nog göra mig iordning...


Nån som vet om det finns billiga Maria Nila hårprodukter någonstans på nätet?

Ha det gott kära ni, o ha en trevlig helg...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar