09 oktober, 2009

Vill du så vill jag!

FREEEEEEEDAG!!! Wiiie... äntligen är veckan slut.. sooooooooova imorrn ska vi göra iaf.... O ikväll ska vi ha fredagsmys, barnen jag o en kompis till Moah som ska sova över.. ska bli kuligt! Vi ska äta nåt gott o ha lite Idolkväll med popcorn o godis...
Ska sova som fan inatt ska jag säga för imorrn blir fest så det heter duga... Ska till Ö-bro o se Martin Stenmark o CO... Ska bli så kul så kul!!!
Kommer hem på Söndag igen, vi ska sova på vandrarhem... nice... 5 st är vi från jobbet som ska åka, längtar! Va länge sen nu som jag va ute nu!

När man tänker efter så är det så lustigt hur fort saker o ting ändras, bara på ett halvår så har hela vårt liv vänts upp o ner, rystats om o ser helt annorlunda ut, konstigt känns det ibland. Har varit så mycket på sistone så man hinner knappt med i svängarna... O ibland så kommer verkligheten i kapp en o man bara sitter o stirrar rakt ut i toma intet.. Kommer det alltid att va så? Eller kommer det att blir bra med tiden? Just nu är det mycket så snurrar i skallen, o jag skulle ibland önska att jag kunde få veta hur allt ska se ut i framtiden... Är jobbigt att inte veta... Men desstomer man grubblar dessto mindre svar får man... så jag lägge rner det nu!

Jag ska få nya golv här hemma, i kök o hall.. men jag ska lägga det själv.. haha.. jo du.. säkert att jag kan.. så jag har anlitat en golvläggare som jag känner.. så det kommer bli SUPER!!! Jag tog svart i köket, o lite mörbrunt i hallen.. kommer bli så snyggt.. Lägger ut bilder sen när det är klart!!

Imorse va Manne o fotades på dagis... o herregud vilket liv det va... är nog inte lätt att fota 37 ungar på en o samma gång.. alla ska se glada ut.. men när 28 skriker rakt ut o är superledsna så kan det inte vara lätt??!! hahaha roligt va det iaf...

Nu ska jag hämta flickorna på skolan.. så hej svej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar