05 oktober, 2009

Månadens anställd

Då va det måndag igen, o ny barnvecka, så underbart skönt! Moah o Meyah är i skolan o Manne o jag sitter här o slöglor på TV, det är Musse Piggs Klubbhus, det är roligt! Får se om han fastnar för det idag, han är ju rätt rastlös, han gillar inte att sitta still, nej för han kan ju missa nåt! haha

Idag ska jag ta tag i min tvätt medans tjejerna är i skolan, sedan ska vi iväg på Em tror jag... Om inte Maria o Wille kommer på besök!

I helgen så har jag jobbat, det gick bra, flöt på otroligt fort, får se om jag blir fast nu snart, hoppas det! Vore ju asskönt...Ska ringa till min chef nu o kolla hr det ligger till.. så hej svej



1 kommentar:

  1. ja det är väldigt viktigt tycker jag! Hade oxå velat ha den!

    Fina kort du har på dina fina barn!! Allt bra med dig annars? Läste att du träffat K hihi va kul! Tell me moore!

    kram på dig!

    SvaraRadera