03 oktober, 2009

Boink!

Åååååh... Underbara höst.. jag älskar hösten.. jag känner mig glad då!!!
Har haft riktigt bra dagar i Stockholmia i veckan... Hamna lite vilse först men hamna snart på rätt väg igen.. så det gick alldeles utmärkt.. Har träffat sketa trevliga människor o ätit god mat, o umgåts massor. En bra vecka helt enkelt... Sitter nu på jobbet o gör lite "nytta", jo men det är sant.. jag städar..:) Det är kul! *NOT* att städa alltså...

O på prat om att städa så MÅSTE jag städa imorrn innan barnen kommer hem.. för mitt hem ser just nu ut som ett utplånat tornado område... (arga) snickaren har vart hemma hos mig med mina fina köksluckor.. men lämnade en sån oreda efter sig... Så det ska jag syssla med imorrn efter jobbet! Suck!! Det finns ju roligare saker att göra än städa.. eller??

Som sagt kommer barnen hem imorrn.. o gissa om jag längtar ihjäl mig, ska bli helt tokunderbart att få hem de... Saknar de som fan när de är hos Henka...

Nehe... jag ska fortsätta jobba på nu.. vi hörs.. Puss o Boink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar