01 oktober, 2009

Ibland har man tur!

Gud vad kallt det har börjat bli... helt sjukt.. men visst är det skönt när man känner av väderskillnaden... Man kan klä på sig lite mera, o använda sin vinterjacka, eller iaf höstjacka... jag är så otroligt frusen av mig, o sitter o huttrar på kvällarna, hehe.
Här om dagen blev jag stoppad av polisen.. det var inte kul vill jag lova... jag hade lite bråttom till jobbet, sklle jobba natt.. o kände mig stressad (fast jag inte va det egentligen), Åker stockholms rondellen mot himpa, kör hela den vägen mot klocket, tittar i backspegeln o tycker att det verkar konstigt, nån åker bakom mig o tanken slår mig att det kan va polisen, o tittar som fan o försöker se om det är det... men Ser att det är en svart Saab, så jag tänker att... Nää det är det nog inte.. så jag gasar på o svänger ner mot klocket, o när jag är utanför Mio möbler så blinkar de in mig.. det va Polisen.. Civilpolis.. Fuck.. aja.. men de va snälla.. fick inga böter! ;)
O igår efter planeringsdagen i Järna så skulle jag ta Pendeltåget in till Stockholm, o får instruktioner om att hoppa av i Södertälje o byta tåg, jappz tänker jag.. det fixar jag ju.. men kommer till Södertälje Syd, o hoppar av.. ser inte en människa... det såg ta mig f*n ut som en spöksad... jag får panik o vet inte vart jag är... ringer till K o är helt hysterisk... Så jag blv hämtad.. det var snällt... Så nu sitter jag här...
Idag börjar "Rosa månaden", jag försökte starta en insamling på "RosaBandet.se", men det går inget bra för mig... så jag ger tyvärr upp...
Idag ska vi se på Bio... Flickan som Lekte med elden, o Imorrn ska jag träffa Anna, det var länge sen.. det ska bli jätte kul, vi ska äta lunch o ha os.. så det blir Nice...:)
Nu ska jag ta o äta lite frukost!
Jag saknar mina barn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar