09 oktober, 2009

Killbekymmer...

Nu är Meyahs mössa klar.. hehe Kärringvarning på mig men det skiter jag... Tycker det är ganska avkopplande att virka faktiskt.. MEN det är inget jag ska fortsätta med när Moahs mössa är klar.. eller jo 2 st till jag ska jag göra... hehe till D o M...

Har precis pratat med Agneta i telefonen, de är i Örebro o gör stan osäker... Jag ringde för att moahs kompis osver över här inatt o de började prata om att de va släkt o grejer så jag va tvungen att ringa o kolla hur de låg till egentligen.. hehe lite komiskt...

Som sagt så sover Emma över här o herrgud vad man märker på sina barn att de har blivit stora när de sitter o pratar Killar.. haha Vem som är ihop med vem osv.. moah är ihop med Hampus, men idag hade hon pussat Johan.. o då fick jag säga åt henne att "Nej men MOAH.. så får man inte göra.. Är man ihop med en kille så ska man INTE pussa nån annan" det är ju fult.. så hon skulle int göra det mer.. haha Killbekymmer... Bara väntar på att de ska börja sminka sig oxå... jisses.. man har ju inga småbarn längre...

nej nu är det dax att sova.. klockan är trots allt halv tolv.. *gäääääsp*



2 kommentarer:

  1. Hihihi!!! Herregud, jag kan inte ens tänka mig att de ska bli stora. Killar dock lär nog inte prata tjejer så på samma sätt som tjejer!
    Det måste ändå varit gulligt att höra dom kan jag tänka!

    SvaraRadera
  2. Haha...Dom är för söta barnen. =) Då vet jag vad jag har att vänta när Amanda börjar skolan. ;o) Tjejer säger jag bara. Hehe....
    Kram Millan!

    SvaraRadera