10 september, 2009

I look in to your blue eyes, deep pulse i have no idea...

OJ nu har det inte blivit nån uppdatering på länge, har haft en del att pyssla med så jag har bara inte haft tid! Sitter här i soffan med LilleMan, vi kollar på barnprogram, jätte kul! :) Vi inväntar på att få åka till dagis, jag ska jobba idag så det blir en lång dag för barnen i skola o dagis! I helgen va jag medbjuden till Stockholm på kräftskiva, vilket var jätte trevligt, vi skratta o hade roligt, jätte trevliga människor jag fick träffa, hoppas på fler fester där uppe! O så hämtade jag hem barnen i måndags o det var helt underbart.. jag har längtat efter de som attans, sen har det varit full rulle, igår hade vi kalas för Meyah som fyllde 7 förra veckan, o i tisdags va det dax för Mannes första BVC besök här i Åby, o det var dax för spruta... oooh.. han va så duktig... jag blir lika impad varje gång alltså! Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på... blir väl bara lite fredagsmys framför Tv´n, fast nu kom jag på att Moah ska på disco..;) Ja, det ordnar sig nog!!
Hoppas jag får veta om jobbet snart, jag är så nyfiken... Blir perfekt om det blir som det är tänkt!! *hoppas hoppas*
Nu ska jag ta o fixa till mig innan avfärd mot dagis o jobb!!! Boink, Boink, Boink!



Mina fina hårdrockare!



1 kommentar: