03 september, 2009

Fortsätt simma...Fortsätt simma....

Jaaaaaa må hon leva.. min lilla flicka som blev 7 år idag!! Fatta vad sjukt tiden går fort ibland... man tittar tillbaka o undra vart fan tiden har tagit vägen... Jag menar.. Moah, snart 10 bast... Meyah blev som sagt 7 idag... I November blir det 3 år sedan vår Älskade ElsaHjärtat kom o lämnade oss lika fort, ManneBoy blir 2 i Februari.. o herregud vad det har hänt saker.. mest dåligt men mycket bra oxå... Det har ju tillslut ordnat sig men det har tagit ett tag! Jag trivs med livet idag, jag är lycklig, nöjd o glad med hur det ser ut just nu! Har världen framför mig nu o vet att det kommer att sluta ILLbra, jag älskar mina barn mest av allt, saknar de oerhört när jag inte har de här hos mig, o känner mig lite som en vingbruten fågel när de inte är hemma.. Skulle vilja ha de hos mig jämt, men klart att de ska vara med sin pappa oxå, skulle inte vilja ändra på det nånstans, men saknaden efter de är stor!

Får förhoppningsvis veta om jobb nästa vecka... där väntas det stora ändringar, så jag håller tummarna att det gr som jag vill!!

En annan rolig sak som har skett är att mina tre bröder på min biologiska pappas sida har sökt upp mig på facebook, de träffade jag alltså när jag själv va liten flicka i typ 5-7 årsåldern... så nu har vi fått kontakt, o det är så himla roligt för jag har tänkt mycket på de o jag har letat efter de på facebook men inte lyckats hitta de!

Sitter o lyssnar på softmusik o ska snart gå o lägga mig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar