12 september, 2009

Svala Vincent!

Gud vad tiden flyger iväg... helt otroligt.. redan lördag liksom! har vart fullspäckad vecka... Har vart ganska mycket tjat på barnen, de sköter sig inte riktigt kan jag tycka.. är det nån slags protest eller vad?? Känns som Henka o jag inte har samma regler o gränser, ändå har vi bott ihop i 11 år o har byggt upp all grund tillsammans för barnens bästa.. nu går det bara utför o de beter sig inte alls som de brukar! Jag har ju ingen erfarehet av de här med att vara ensam om att sätta gränser.. man har ju alltid haft nån mer att bolla med.. men nu gäller det ju att hitta sina egna rutiner o så.. sen får man bara hoppas att det funkar för barnen! Fast just nu känns det som det inte gör det.. men men... Jag tog ett snack med de nyss om att de inte kan bete sig hur de vill här, jag hoppas de förstår vad jag menar... Manne är ju en lite huligan av sin egen sort kan jag säga.. han är på ALLT.. haha så roligt allltså.. eller roligt är det ju såklart inte men han säger så roliga saker... om jag säger "Neeeeeeeej Manne.. så får man inte göra"... då säger han "DUUUUUTA" som betyder att JAG ska sluta.. haha han har en sån stark vilja med saker o ting, det är ju nåt enormt!! men det är ju bara bra iof.. då blir han framgångsrik!
Igår kom pappren, så nu är det officiellt... är inte längre fru Andersson. Är så där lite vemodigt... Men det känns bra, Nu gäller det att hitta sig själv. Jag ska byta efternamn,
Jag ska heta Svala Vincent, har dock inte skickat in pappren ännu, men ska det snart.. har legat lite lågt med det iom att jag inte va säker på vad jag skulle heta, men jag har vant mig nu o har bestämt mig att byta till Vincent!! Jappz.. då vet ni det!
Vad ska man hitta på idag då.. ja ni.. ingen aning om jag ska vara ärlig!! Nu ska jag ta o göra lite nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar