04 augusti, 2009

Tad má ekki pissa bakvid skúr...

Jaha.. då sitter man här igen.. på jobbet.. mitt andra hem..klockan är kvart över två... trivs bra i mina hem.. det ena är ju lite lyxigare med stor trädgård, typ en altan, o jätte stora rum... det andra hemmet är mindre lyxigt med ack så fint... Men man slutar ju aldrig inreda.. det är ju en sak som är klurig!
Ja.. det är tyst i huset, barnet sover o jag surfar.. bättre det än att snarka.. haha Jag lyssnar på musik... massa musik... städar emellanåt oxå.. sen lyssnar jag åter på musik.. det är livet!
Idag har jag pysslat hemma men lite tavlor o så, ska åka till IKEA när mina skattepengar kommer o inhandla hyllor... så jag kan packa upp de sista kartongerna... o sedan måla i mitt sovrum... det börjar blir perfekt där hemma...
Imorrn ska jag soooooova läääääänge har jag bestämt... för sedan på Onsdag åker vi till Skövde för att hämta Bagge.. till en början får vi dela på honom, tyvärr måste jag säga.. men jag kan inte ha honom själv på heltid för de veckorna jag inte har barnen jobbar jag så himla mycket så han skulle få vara ensam alldeles för mycket.. Så vi måste nog hitta en ny ägare till honom... Vet ni nån som vill ha en hund som kräver mycket arbete med så säg till mig! Skulle vilja ha honom helt o hållet själv men han kommer bara att lida om han ska vara ensam när jag jobbar... men vi får se... Ska bli underbart att få träffa honom igen iaf...
nu tror jag att jag ska städa lite till.. på återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar