06 augusti, 2009

Det var en kyckling som hette GulliFjun!!

Gud vad skönt väder det är ute!! Jag har varit med Tess o solat hela dagen i Sörsjön... vi har nog allt fått på oss lite solbränna... :)
Igår blev det att åka 60 mil för att hämta Baggelito.. alltså 60 mil fram o tillbaka... puh.. va rätt jobbigt måste jag säga.. vart åksjuk för första gången på mycket länge o mådde illa framåt kvällen... Funderade en stund på om jag skulle strunta i Svea, o ligga hemma o tycka synd om mig själv.. men nej jag tog mig i kragen o drog dit... Mötte upp Krille o vi gick dit o tog oss en varsin dricka o spela lite på Automaterna, dock bara 20 spänn.. vann inte ett skit... sjöng några låtar o sen gick vi hemåt igen.. trevlig kväll helt enkelt.. iiiinte så mycket folk.. men men.. kanske nästa gång...
Nu är det jobb hela helgen som gäller.. som tur är så jobabr jag med Tess imorrn o Karin lördag o söndag, eller ja jag jobbar ju med andra trevliga oxå..;) hehe
Nehe.. dags att jobba lite nu kanske.. vi hörs!!

2 kommentarer:

  1. jag vill också följa med på kareoke nån gång =) kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Men gums.. följ med nästa gång.. det är Final då iof, då kanske inte annat folk får sjunga än de som är med i finalen.. Men om Örjan kan tänkas sig ha barnen medan du följer med mig så skulle jag bli glad..:) kram

    SvaraRadera