07 augusti, 2009

Dalahästar...är fina!

Gudars vad trött man kan va ibland.. jösses... Har besök från Borlänge, fast de är hos Henka egentligen.. men de hälsar på oss båda.. haha Jag jobbade till 21.30 igår o brummade vidare till HenkPenk för att umgås med mina trevliga vänner från Dalarna.. ~Maria~ o jag tog oss en prommis med Bagge hem till mig för att se hur jag bor... o sedan gick vi tillbaka till Henka o tog en match i Guitar Hero.. sedan hem o sova.. men kl blev ganska mycket.. men det är det värt när man har sånt trevligt sällskap från Dalarna... Vi ska ses en liten stund till nu på förmddan idag, sedan ska de hitta på nåt annat kuligt på EM o sedan åker de hem..:( tråkigt tråkigt... Vi kanske skulle ta oss en trip till de nästa vecka... Fast det ser dystert ut för mig.. jag jobbar på Onsdan, så det blir så kort besök då juh.. Antingen Måndag -Tisdag bara eller Torsdag- Fredag för på lördagen måste jag vara hemma.. jag ska på 30 Års fest... Aja.. vi får se.. annars tar vi en helg framöver istället...
Nehe.. undra om jag ska sätat igång här nu... hej svej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar