09 augusti, 2009

Knock...

Knock sa det på jobbet ikväll.. o sedan asgarv... haha Kajsa o jag råka visst knocka varann.. haha fasen vad ont det gjorde... Såg stjärnor.. haha
Har som sagt jobbat hela helgen.. har gått bra.. det är så roligt när man trivs så bra!! Underbara ungdommar o världens klippor till arbetskollegor! O vilket väder vi har haft.. vi har vart ute mestadels helgen.. i solen.. underbart!!
Nu är som sagt min jobbarhelg slut o nu är det ny vecka... ojämn vecka.. det betyder att mina ÄLSKADE barn kommer hem.. Har längtat ihjäl mig efter de.. Så vi får försöka hitta på nåt kuligt.. hoppas vädret håller i sig så man kan ligga på stranden o bada o sola...
På lördag är det 30 års fest som gäller... ska bli skit kul!! Blir fest hela dagen lång... med lekar o diverse.. kuligt kuligt!
hmm... jag vill sälja min bil o köpa ny.. nån som vet nån som vill ha min skrutt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar