10 augusti, 2009

Sitt öde kan man möta på så många olika sätt...

Vad blev det nu för skitväder... gud vad bortskämd man är... Vill ha sol heeeela tiden... blir nästan lite sur när det inte är det.. hade planerat att åka till stranden idag men det kunde vi ju inte när det inte va nån sol.. Så vi gick ner till Sabina o fika.. Fia o barnen kom oxå mä.. sedan fick vi för oss att åka hem till Fia så barnen fick bada i poolen.. hehe men först stannad vi i Kiosken o köpte glass... 3 vuxna o 6 barn.. det gick bra fast det va lite bråk emellanåt... jag unnade mig oxå en glass fast jag inte äter Godis längre... räknas Glass som godis? En vecka har jag hållt upp.. Nu skrattar ni säkert men en vecka för mig är MYCKET... hela sommaren har jag ätit godis varje dag.. hörde ni?? VARJE dag.. o inte har jag tränat heller så jag är som en gummiboll.. hahah nää inte riktigt men jag känner mig uppsvullen o slapp.. dags att börja med träningen igen.. ska verkligen ta tag i det nu i höst igen...(Salem Al Fakir är på Tv nu.. gud va han är BRA.. snygg är han oxå..!!) Nej men träningen alltså.. måste bli skärpning.. har inte vart iväg o tränat på 3 månader... usch...!! Måste verkligen skärpa mig...
Gud vad skönt det är att vara ledig ibland så här.. har jobbat så mycket på sistone... Känner mig sliten.. Men jag hoppas jag får FAST nu till hösten... Vore bra!!
Imorrn blir det lite bus med barnen ska träffa Sandra o barnen en sväng.. sedan har jag lite ärenden på stan faktiskt... det är ju nån som fyller 30 på Lördag...;) undra vad man ska köpa... hmm...

Jag ska klura ut nåt bra..Nu är det dags för lite TV-tittande... vi hörs igen...

bjuder på ett kort på mig som är alldeles nyss taget..


3 kommentarer:

  1. fint kort på dig! =)

    Ja det där med träningen...jag har försökt komma igång sen jan 08 hehe det e mycket snack och lite verkstad. Ska försöka ta mig i kragen!

    Du va säger du om att boka in helg eller så i höst/vinter..? Vore ju som sagt kul att träffas...

    många kramar!

    SvaraRadera
  2. Helga.. tack.. hehe ja det är ju skönta tt röra på sig.. man känner sig ju såå mycket fräschare... Jaaaaa.. men du det skulle vara skiiit kul..:) har du nån helg i åtanke?? kram

    SvaraRadera