12 augusti, 2009

en personlig tränare sökes!

jag behöver verkligen en personlig tränare, ska fan ta mig i kragen o börja! Hur är det man säger, jag börjar på måndag, haha! Barnen o jag va på busfabriken igår i 4 timmar, med sandra o barnen, skitskoj, men vad det tar på krafterna alltså, klättra upp på de höga ruschkanorna o åka ner, manne skratta så han kiknade! Haha så kul, nej men efter gårdagen så sitter jag här med träningsvärk, så ni fattar va, vilken otränad kropp jag har! Får skämmas! Jag har blivit bondafru, har skaffat mig en gård att sköta, med djur o massor av mark att skörda på, massa olika grönsaker, olika träd o ska bygga hus på gården oxå, detta utspelar sig iaf på FACEBOOK! Haha så kul! Har fastnat totalt i det där spelet, så kul! :) så jag ska skynda mig på hem så jag kan sköta min farm ordentligt! :) nehe ska fortsätta jobba nu! Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Haha, här är en till som är beroende. ;-D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är en kille på 32 år som jobbar frilans som personlig tränare runt om i Sverige. Jag har bra priser och är seriös. Om du är intresserad maila mig. special pris är 2 månader för 3500 kr. Då kan jag lova dig att dina mål och behov uppfylls. Mvh: Mogge
    fitnesscard@live.se

    SvaraRadera
  3. hmm... är det ploj eller... konstigt att just "du" som en personlig tränare ska läsa min blogg..:S hehe ja ja.. det är ju roligt med lite skämt isåfall..

    SvaraRadera
  4. Jag var ute på leta.se, där såg jag att du sökte personlig tränare, jag kom då in på din blogg. Men om du inte vill ha min hjälp så är det okej? Det är inget skämt. Hoppas att du är intresserad, isåfall sätter vi fart redan nästa vecka. Maila mig gärna på fitnesscard@live.se / kram Mogge.

    SvaraRadera