02 augusti, 2009

BaggeBaggeLiten trampade i skiten..

Allting har ett slut likaså semestern.. tyvärr.. har haft en underbar vecka med sol o bad på vita stränder o massa mat o skratt... o nu sitter man åter på jobbet o tjänar pengar!
Alla sover o det är tyst i huset som i trollskogen! Skönt.. ska snart sätta mig o kolla på film.. Sune Sommar blir det... Kulgt värre!
Igår när vi kom hem så lastades allting ur bilen o jag hoppade bokstavligen in i duschen o gjorde mig fin(are) för att bege mig till min Älsklings Karin som fyllde ** japp.. här lägger man inte ut några siffror om en flickas ålder.. ;)
Vi hade skittrevligt, o fick äntligen träffa de omtalade syskonen Eriksson... O de var såklart lika trevliga som KajsaBajsa!! Så fest hos Karin snart igen va??? Jag sov kvar där o kom hem vid 12 i morse.. eller vid lunch.. ;) hehe.. Storstädade o la mig o sov i tre timmar o nu sitter jag här på jobbet!! Trevligt värre.. pratade nyss med Maria i telefon... snart kanske vi blir grannar.. vore så himla trevligt om NI flytta ut hit...;)
Imorrn är det sova som gäller.. sen ska jag nog till Maxi eller Coop o inhandla Betongspik o såna där man spikar fast i väggen o sätter fast kablar med ni vet.. aja.. skitsamma vad de heter... så ska jag sätta upp mina fina tavlor Mare målade..;) O sätta fast alla kablar som jag har ligger överallt.. haha
Sedan jobbar jag natten igen.. o sen på Tisdag ska vi åka till Skövde o hämta hem våran hund, Ska bli intressant o se om han känner igen oss! Barnen har saknat honom jätte mycket... Ja vi mä förstårss... Lilla Baggelito!!
Nehe.. undra om jag ska sätta på en film nu eller.. jag får se.. ska nog surfa liiiiite till...
vi hörs.. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar