30 juli, 2009

Prins o Prinsessa...

Lilla Lelle, han går omkring o sjunger "lalalala" han kanske skulle följa med mig till Svea nästa gång.. hahah Sorry S, att jag är på semester o inte kunde följa med igår.. hade vart kul.. men men jag följer med en annan gång...Får sjunga oss hesa då!
Nu snart ska vi iväg till Borgholm, o titta på fina slott... sen vet jag inte vad som står på planeringen... men nåt kul hittar vi nog på.. det är sååå varmt.. fast liite blåser det.. men det är nog bara skönt... Tjejerna var o red nyss där uppe i stallet.. de är så duktiga... moah fick rida helt själv, ingen som höll i tygel... så hon är modig hon... Psst... hon ska få börja i ridskola till hösten! hon lär bli aaaaaaaaaaaas glad!!
nehe.. nu orkar jag inte med er mer.. hej då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar