29 juli, 2009

Jag bor på landet.. o snart jag fann den...

Det gnäggar runt om kring mig o luktar kobajs, hästbajs o lada... vi är på Landet... på en Lantgård.. så himla mysigt så ni anar inte.. Sitter just ute på gräsmattan o myser solen ha varit framme precis hela dagen... O vi har gått i Nöjesparken igår o idag... hur kul som helst.. vi har åkt karuseller, tittat på djur, lekt i lekparken.. o så på kvällerna har vi gått upp till stallet o hälsat på hästarna, eller alla djur som finns här på lantgården...

Nu inväntar vi min mamma o bror som ska hälsa på oss.. o imorrn så blir det nog att vi kollar in Borgholmslott o sollidenslott, sen om vädret tillåter så intar vi någon strand o solar...;) Mys på semestern så det heter duga!!! Här får ni lite bilder att njuta av!!

































2 kommentarer:

  1. Jag som inte trodde du gillade såna som gnäggar ;)
    //D

    SvaraRadera
  2. jo då.. men med måtta! fast ibalnd är de fula...

    SvaraRadera