26 juli, 2009

"Det ska va husvagn"...

Då är semestern redan klar... Det ska va husvagn... tralalala..
Idag bär det av till ÖLAND!!! wiiie!En vecka... Stuga Stooooooooor stuga!!!... SOOOOOOOOL... Baaaaaaaaad, o framförallt.. KOMMA BORT ett tag!! ska bli så jävla skönt!!!! Vi tänkte ta en trip til Gotland, har alltid velat åkt dit sommartid då jag bara har vart där mitt i vintern, o gud jag älskade det.. tänk då hur det är nu mitt i sommaren!!! NU är jag iaf på jobbet, sen blir det hem o packa, o sedan åka... jag har vart på jobbet sen igår så det blir att jag sover i bilen på vägen ner... Ska bli så roligt... Sitter o äter frukost just nu, o ska väl sätta igång med morgonrutinerna..Fast inte ännu för alla sover än så länge!! Meeeeeen vi hörs...

2 kommentarer:

  1. hoppas ni får de kul, hur länge blir ni där?? hälsa barnen kram o puss

    SvaraRadera
  2. vi kommer hem på Lördag...;) puss

    SvaraRadera