24 juli, 2009

Starkaste av de starkaste!!

Igår va jag uttråkad kan jag säga.. gudars.. jag saknade mina barn o satt o stortjöt i soffan... Fick träffa de 5 minuter (därav varför jag blev ledsen) längtar bara ännu mera efter de när jag träffar de så kort stund juh!!! Jag satt iaf o tyckte synd om mig själv med godis o läsk o satt o moffa, får svar på mitt SMS (som jag skickade typ 3 timmar innan) Jafan det vore kul, vem kör, vilka är vi?? Jag ringer upp fort som fan för klockan började bli sent!! Bestämemr tid o plats o vi brummar vidare mot Nyköping, haha mitt lokalsinne är ju inte det bäsat så vi åkte ju ganska mycket fel då men hamnade iaf rätt till slut, ROCKBAREN, Fonzi, o massa roligt folk!!! Folk va på hugget o det var värsta draget, jenny skrev upp sig på massa låtar bla Proud mary som hon då skrev "Jenny o Svala" på.. Shit.. jag har ju bara sjungit den 1 gång innan, o bara hört nån gång så där innan.. men det fick gå... o det gick skitbra! We rock!!! Blev uppropad på scen av Fonzi (Karaokevärden) o fick skäll för han tyckte jag skulle sätta upp mig på en låt ENSAM... fuck tänkte jag.. men vad fan.. vad har jag att förlora då?? Inget.. juste.. så jag skrev upp mig på "Whats Up" med 4 Non Blondes.. o det gick såååå jävla bra! Jenny höll på , fick en massa beröm av henne så det var kul som fan!! o sedan sjöng vi o prata o skratta, ja ni vet som man brukar o sedan brummade vi hem, Tur att Pelle va med, annars hade vi hamnat i Stockholm!!haha.. skit kul kväll.. Jenny hittade några bra "Sångare" som hon gav sitt nummer till, hon vill ha ner de till Svea tävlingarna.. hehe Japp.. o nu så jobbar man igen.. hela helgen... skönt.. sedan bär det av till ÖLAND!!!!
Nej nu ska jag göra lite nytta en stund till sen ska jag hem o kolla på min smygälskling
Bjooooorn Gustavsson!!!
vi hörs puss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar