10 juli, 2009

Varför denna nivå? det gör ont!!!!

*host, host* min hals värker, mina ben är trötta o sega, jag har sovit som en gris hela veckan... hmm.. sjuk?? mm.. jag tror det! Men det stoppar inte mig.. nej nej... ikväll händer det grejer, oooooooo Västervik here i come... Tack Richard btw att du sluta med din Dumma dans... Uppskattar det!!
Grattis vill jag oxå säga till Karin min vän på jobbet till just det som hände dig imorse..;) Du är värd allt det där!!
Satt hemma igår i detta skitväder rent ut sagt, frös som ett as, la mig i ett varmt bad, o softa framför tv´n, myspys! Nu verkar dock vädret vara bättre.. skönt...
Jag saknar mina små änglar! Ibland känns veckorna låååååånga! Speciellt veckorna då de är borta!!!
nu ska jag äta frukost, sedan göra mig iordning... blir hämtad senare för att hitta på nåt skoj!! puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar