13 juli, 2009

koko..koko..koko...koko

Helt sjukt, helt sjukt, helt sjukt.. fattar inte egentligen varför jag ställde upp, men fasen vad nervös jag va!! Hävde i mig öl rent ut sagt för att lugna nerverna, haha Jag hade as kul, men shit alltså.. undra hur det lät.. eller det vet jag egentligen ju, Henka filma, men hur kommer det låta i TV, o kommer de ens att visa alla, jag kanske inte ens kommer med, haha Hoppas inte det!! Får ta mig fan skämmas!! hahaha nej men det var kul upplevelse, men är nog inget jag gör igen! I höst visar de iaf de flesta som har sjungit, 7 olika städer o en massa sångfåglar, jag kan ju alltid göra så att jag säger till när de visar oss här ifrån Norrköping! Va måååånga dukgtiga! O måååånga dåliga oxå! Efter tävlingen så åkte "The Gang" till Ektorps Pizzeria på karaoke, haha vilka nördar vi är.. men kul hade vi, sedan när vi hade dragit ett par låtar så blev det att åka hem.. vi körde hem Anders o Maria o sedan hem o soooooova!
Jag skulle ju upp tidigt för att åka till Västervik, I HELLREGN!!!! Kul, NOT!! Men vi hade iaf kul, o vädret blev bättre oxå framåt kvällen, så det var ju as bra!! sedan hann jag bara komma hem, eller hem till mamma för att åka till jobbet o jobba en natt! Så här sitter jag helt BORTA i huvet av trötthet, Manne skriker av trötthet han mä, han brukar alltid vara orolig de första 2 nätterna när han kommer ifrån Henka, så det är lite jobbigt, men det blir nog bra tilllslut det mä.. iaf så väntar jag på att Tvättmaskinen ska bli klar så jag får gå o sova! Är ledig imorrn o på Onsdag! Sen jobbar jag Torsdag o Fredag, o ledig helgen... wiie.. Skönt!! Hoppas på SOMMARVÄDER!!! Nej nu måste jag gå in o prata med Lelle! Vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar