14 juli, 2009

Vill ha dig...



Hmm... är inte nöjd... haha låter fan förjävligt... var såååååå nervös.. kunde inte kontrollera röset alltså... gah... Vet ju att jag egentligen kan göra den här bättre, men aja.. det var roligt.. eller det är ju inte roligt att plåga sig med att vara nervös, men Ölen gjorde susen. Sedan hade jag JÄTTE ont i halsen oxå, vaknade ju upp på morgonen o hade skit ont, o hade redan då bestämt att jag INTE skulle sjunga.. skulle hållt mig till det!!! men men.. gjort är gjort.. får väl bara bjuda på det här dåliga helt enkelt!!

hahah.. skrattar för mig själv, så illa att se sig själv på film.. hahahaha

Fråga mig inte vad jag gör med benen.. haha nääääää gud vad illa... skulle inte lagt upp den här, men jag har fått många förfrågningar om den så varsågoda... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar