09 juli, 2009

Det bara är så!

Sitter o skakar av hunger just nu, sov till 13.40, shit tänkte jag när jag blev väckt av NÅGON som BORRA i betongen i typ 10 min i taget, varannan minut!! Men kanske ska tacka den personen istället.. vem vet när jag hade vaknat annars! hahah Tar några dagar att bli helt återställd efter nattjobb.. men eftersom det ändå ska vara fester o bravader i helgen så kan jag lika gärna vända lite på dygnet, ska jobba natten söndag till måndag oxå, med MARIA.. wiiiiie!! Ska bli kul... Men iaf.. igår så tog jag fika med D på maxi, eller rättare sagt så åt jag frukost, Vinerbröd o varm Oboy, haha sedan bar det iväg till Sandra, satt där till 22, då åkte vi ner till Svea för att kolla läget... det var kuligt, va länge sen jag va där nu, kände inte för att sjunga men Maria o jag gick upp med en låt, sen fick det vara bra... senare på kvällen/natten fick Sandra o jag för oss att spela på automaterna, o jag min lilla turfågel vann juh, stoppade i en 5:a o ut kom 200 kr! Japp.. så kan det gå.. så vi åkte o käka... hahaha
Japp.. kom hem kl 4 inatt, så man är liiiiite sleten! Har precis stoppat i mig 2 knäckemackor till frukost, njaaaa inte så bra frukost direkt, men om jag ska vara ärlig med er, så äter man USELT de veckorna man är barnledig! Inte bra!!! Men hur roligt är det då att laga mat till bara sig!?
I helgen drar vi ner till Västervik.. ska bli askul rent ut sagt... Hoppas på bra väder, o Richard, sluta dansa regndansen!!!
Nej nu ska jag hitta på nåt kul... puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar