07 juli, 2009

Tårar...

Ja ni.. vad ska man säga.. jag har just suttit o tittat på Michael Jacksons minnesstund o kunde faktiskt inte låta bli att fälla tårar, har ju inte vart nåt jätte stort Fan av honom men det finns ju många låtar som man tycker är bra!
Jag tycker så synd om hans Familj, barn, syskon, vänner... De som va där på minnesstunden o pratade om Mike berörde mig mycket.
Hoppas han kan få frid nu o att folk låter hans barn vara i fred, hans dotter bröt ihop på minnesstunden, stackars flicka, o då kunde jag inte hålla mig utan satt o stortjöt i soffan på jobbet!
Det här är bland de finaste ord jag vet, o sån UNDERBAR låt!
"In Our Darkest HourIn My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My TrialsAnd My TribulationsThrough Our Doubts
And FrustrationsIn My ViolenceIn My Turbulence
Through My FearAnd My ConfessionsIn My Anguish And My PainThrough
My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another TomorrowI'll Never Let You PartFor
You're Always In My Heart"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar