03 juni, 2009

Sitter på Jobbet o softar lite.. haha nej du.. skoja lite bara.. har rast o då får jag sitta vid datorn!!I Måndags fick jag hem mina efterlängtade barn... gud vad jag har saknat de.. helt sjukt tomt utan de när de är hos Henka... usch.. men men.. jag försöker så gott som att sysselsätta mig, o de senaste veckorna har det gått ganska bra, men i längden gäller det att hitta sina egna rutiner o då kanske man trivs med att vara själv... Tar ett tag innan man kommer in i allt.. Ett nytt liv efter så många år.. ja det är ju svårt... Men i sommar är det roliga grejer som gäller... Ser framemot mycket.. VILL HA SOOOOOOOOL! Funderar mycket på hösten.. eventuellt har jag fast jobb i höst.. lagom tills man börjar fundera på att vidare utbilda sig.. på riktigt.. jag vill det.. jag vill ju bli Barnmorska, men har jag fast jobb i höst så tänker jag ha det o då blir det ingen utbildning! Aja.. vi får se...

Blev tillfrågade igår om jag ville med till Svea på Karaoken, men jag har ju barnen så det blidde inget.. men jag kommer en dag, det lovar jag... Antii va hos mig förra Lördagen o vi snacka massa skit o spela Guitar Hero.. fasen vad man har glömt bort alltså.. vad fort det går... Får ta en omgång snart igen!!
Nehe.. dags att tänka på refrängen.. juste på prat om det så ska jag nog öva lite på den till ... ...! hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar