30 maj, 2009

Solen skiner o himmlen är blå!!

Dags för uppdatering kanske?
Oj.. den här veckan har varit fullspäckad... Det är min barnlediga vecka o jag har inte vart hemma en hel dag faktiskt! haha.. I måndags så va jag o hälsade på Jenny o Leon, det var trevligt.. va länge sen nu, jag följde med de till Leons Dagis när J skulle lämna honom där.. var ett jettfint dagis invändigt iaf.. utvändigt ser det dock tråkigt ut! Men han trivs o fröknarna verkade bra så det är ju skönt!
I Tisdags så... hm... vad gjorde jag då? Shit.. vilket minne man har.. jo, vänta va på öppet hus på tjejernas skola, o i onsdags så lunchade jag på stan med Tessan o va o hälsade på Sandra o Örjan i Rejmyre o snusa lite Bäse..
I torsdags va jag med Maria, o sen "Sprang" jag vårruset.. kom i mål (5 km) på 49,45 min.. wiiie! As bra!!
o sen är det jobbarhelg så då bor man i stort sätt på jobbet, vi har verkligen MONSTERpass!
Vi har suttit ute i solen idag o jag har fått färg...:)
Saknar mina fina barn...
I Torsdags va Moah o Meyah o hälsade på sina nya klasser på sin nya skola... o det var jätte kul.. nu när de har hälsat på så längtar de mycket...
Vi trivs bra i Åby, så det kommer att bli kanon det här..!
Annars är det int mycket som händer i mitt liv... tycker det är nog som det är! Bråkar med Försäkringskassan, skatteverket osv! Gah.. blir GÄLEN!!!
Nästa vecka har jag barnen.. nån som vill "Leka" hör av er.. ni har mitt nummer!
PUSS!!!

1 kommentar:

  1. Hej Svala, tråkigt att du skall lägga ner din blogg. Den har varit kul att följa.Kom ihåg vad jag skrev om dina memoarer. Vill också tala om att Sten och jag åker till Island i augusti. Kram Carin

    SvaraRadera