08 juni, 2009

Den blomstertid nu kommer...

Ny vecka, barnfri vecka... hmm... jobbigt!! Jag ska iof jobba ganska mycket så den går väl fort... Fattar inte att det redan är Juni... helt sjukt vad tiden går fort... I lördags va jag på Fest.. va jättekul... Mamma var barnvakt o det gick jättebra! det är så kul för nu pratar Manne ganska mycket... han säger woooa (Moah) Eeeeeja (Meyah), Mamma, Pappa o sen LELLE (Manne) hahah så roligt... HAn säger Lelle o pekar på sig själv.. så kan han säga Acka (macka) kocko (tittut) haha ja.. han kan säga ganska mycket mer... duktiga lilla Lelle!
Det är skolavsluting för Moah o Meyah på fredags.. hujeda mig vad fort det ska gå... o i höst börjar liksom Moah i 3:an o Meyah 1:an! Stora barn jag har!!! :-)

v.26 bär det av till Åland, vi ska åka på kryssning! Skönt.. ska bli kul!! O sen är jag ledig hela v.31 så då bär det av till Öland... hoppas på SOL! annars blir jag besviken, o då vet man att de närmaste åren blir att man åker på semester till Utlandet!! så det så!! (kan ju alltid bila, är ju så flygrädd)!
Nu ska jag fortsätta jobba ni!! Ha det bra! Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar