11 juni, 2009

Svininfluensan!!

ja, det har min bil fått... stackaren.. den dog, eller hamnade i Koma kanske jag ska säga.. o den börjar vakna nu! Som tur är stängde vi inte av respiratorn!! Heja heja lilla Oty!!!
Är ju roligt alltså.. den bara dog i mitt körningen!! attans bil... så jag fick bli bogserad för första gången i mitt liv.. haha det var en upplevelse!!

Sitter på.. kan ni gissa!!?? JOBBET.. jaaaaa.. ni hade rätt.. Har precis städat färdigt o tänkte kolla igenom mina sidor lite för att sedan ta med mig mina ostbågar o läsk o kolla på en film.. för att sedan fortsätta städa sen..;) kul kul...
Igår bar det av till Svea.. var jätte kul, så länge sen jag va där nu... skit lite folk men annrs va det kul.. tills Marre inte fick vatten av de i baren.. då blev det livat o vi åkte hem! Så kan det gå...

Har varit lugnt i veckan annars.. Tomt hemma utan barnen.. usch.. kommer jag nånsin vänja mig..!? aaah....

Imorrn är det skolavslutning.. då ska jag springa dit efter jobbet o sedan hem bums i säng o soooooooooova!! Jobbar natt hela helgen så sova ska jag göra i helgen... skönt! Så skönt när man jobbar natt o är så där trött ni vet man bara längtar efter sängen o gud vad skönt det är att lägga sig ner då!! nää jag längtar redan hahah!! Nej nu ska det bli film här...

hej svej!

1 kommentar:

  1. vilken tur för dig att vädret är somd et är då då sover man gott:)

    SvaraRadera