17 februari, 2009

Tiotusensexhundra!

Hej hej... oj då.. jag är lite lat på Bloggfronten..
men samtidigt är det skönt att inte skriva jämt heller,
det ska ju inte vara nåt jobbigt,
för ibland tycker jag det är jobbigt att skriva..
men men.. fast nu har det bara blivit så att jag inte har haft tid...
aja, nog med det!!


Heeeeeela dagen har jag VÄNTAT o VÄNTAT på en lååååååååååång Oscar,
vår fastighetsskötare som skulle komma o besiktiga lägenheten,
men tror ni han dök upp? SVAR: nej!
Hmm.. är det lagligt??
Här sitter jag o väntar,
vågar inte hoppa in i duschen för ifall han knackar på dörrn,
o ingen öppnar,
tänk om han går in med huvudnyckeln då? hahah
Där står jag naken i duschen.. hahah näää ingen vacker syn inte!!!
Till slut när kl va 13.30 hoppar jag in i duschen o ger order
till tjejerna att "SLÄPP INTE IN NÅGON",
men ingen kom så det var lugnt..
jag ringde ett par gånger men fick inget svar.. så jag vet inte hur det blir nu!!
Men DÅLIGT är det iaf!!!
Idag är vi med i NORRKÖPINGS TIDNINGAR igen,
samma repotage men fler bilder!!
O jag själv har INGEN tidning!!! buhu... synd om mig!!
Vill ni veta vad jag mer gjorde idag??
hahaha jo ni skulle vart där... Vi va o åkte skridskor med barnen idag,
henka jag o så kom Pillan oxå på ett litet besök,
jag då skulle styla lite,
o visa vad jag hade lärt mig efter jag titta på "Stjärnor på IS" ja,
o jag stylar lite VÄÄÄÄl mycket o gör VÄRSTA Vurpan o ramlar,
o bokstavligen FLYGER fram på isen.. hahahahaha
jag slår i knäna såååå in i BOMBEN o ena axeln
o hamnar snett o får skiiiiit oooont i ryggen!!
hahaha jappz.. vi har lite bilder så Henka hade kameran uppe..
så de lägger jag in imorgon.. men gud vad kul det var!!! hahahaha
Ja.. så va det med det!! hehe






Imorgon fyller AntonPanton 1 år (Grattis Grattis),
kan inte fatta att det REDAN har gått ett år... puh...
det går aldeles för snabbt!!
Snart kommer han o hans mamma o hälsar på oss...
ska bli jätte kuligt!!!
I mars sen ska Manne till Karolinska Sjukhuset till
KoagulationsMottagningen för barn o ta massa prover
o Dr.Petrini ska titta på honom o hans små blåmärken,
så det ska bli skönt att få lite klarhet i det hela! '
Så vi har fått en karta på sjukhusområdet o Jisses vad stort det är!!
haha Hoppas vi hittar rätt!
Igår kl 22:45 hade jag haft 10.435 besökare på min blogg
o nu kl 22:45 har jag haft 10.600 besökare
så på ett dygn har jag haft 165 besökare...
det är inte illa pinkat tycker jag..
men då undrar jag om jag har så många läsare,
vart är då alla kommentarer?!?!
Det skulle vara spännade att veta!!
Nehe hörrni.. nu är det dags att gå o lägga sig..
ska eventuellt till Busis imorrn med barnen..
Det är ju Sportlov så vi ska hitta på saker varjedag.. kuligt kuligt!!
Vi hörs...

3 kommentarer:

  1. Här kommer en liten kommentar... läser din blogg varje dag =) hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygg du var i reportaget!!! Och barnen såg så snälla och söta ut! Kram

    SvaraRadera
  3. jag läser varje dag men det vet du ju redan...pusss

    SvaraRadera