15 februari, 2009

FridayNight and the Lights are low!!

Vilket vackert väder vi har idag!! Ska ut o ta mig en låååååång promenad sen med Manne i vagnen.... Men först ska jag bara måla, finslipa efter väggrivningen, uppbärande av garderob.. osv... Gud vad saker vi har att göra... Hann ju bara med väggrivningen igår, sen va det kväller, men det gör inget.. vi har ju imorgon på oss oxå!!

Igår berättade vi för barnen att vi inte ska bo ihop mera, o det gick väl så där... Moah sa inte alls mycket utan tog det rätt bra (väntar bara på ett bakslag men just nu tog hon det bra!) Meyah vart jätteledsen o ville inte alls att vi skulle bo på separata ställen SÅKLART... när hon hade lugnat sig med sin gråt så började hon tjata istället att hon inte vill att vi ska separera, o kom på den geniala iden att "Jag kan bo hos pappa, men vara hos mamma varannan vecka" hehehe de är så söta små barn. Vi sa bara jaaaa.. det var en bra idé... hon förstår inte innebörden av att varann vecka är 50% av tiden hos båda! haha så det här går nog bra tror jag!!

Köpte mina möbler igår, en TV bänk o ett Soffbord, 450:- så det var billigt o bra! Va tvungen att passa på juh, sällan det kommer sånna erbjudanden ju! Skulle "få" hallmöbler av Pillan som inte hon använder, så jag ska leta upp ett skoskåp i samma serie på blocket till mina skor! blir ju bra det här!! :)

Ifredags va ju jag som sagt ute... mamma kom o plockade upp mig o vi åkte o hämtade upp Sandra o hennes jobbakompis Sofia, sedan bar det iväg mot skogen.. till Tessan, vi skulle förfesta lite hos henne för att sedan åka in till Harrys allihoppa o möta upp Karin o hennes tjejer. Vi anlände visst 2 timmar efter de andra, de hade väntat sååå på oss... vi intog dricka i baren o gick o satte oss! Kvällen började segt, men efter ett par timmar kom jag på att näää, nu vill jag nog till Bommul.. så Sandra, jag o Sofia drog dit, men gud vilket konstigt folk det va där så vi drog till Wasa istället.. o där va det asbra musik o mycker roligt folk så där stanna vi, o gd vad kul det va!! Blev bjuden på en "hemlig" shot utav en kille i baren, han stog på andra sidan baren o precis när jag har betalat min dricka o ska gå därifrån så haffa barntendern mig o ger mig shoten, nää jag har inte beställt en sån.. nej men han där borta, o jag tittar o får syn på honom.. hahah det var ju Tessans kompis Robban!! Det var ju snällt.. tack tack!! God vad den oxå... !!
Här kommer det lite bilder från Fredagskvällen!









NU är det bäst jag sätter fart o hjälper Henka... hej då!!

1 kommentar:

  1. Hej!! Hoppas allt är bra med dig. Jag tycker du har en jättefin sida. Hur får man den så?? Är det koder å sånt eller?

    KRAM Anna

    SvaraRadera