12 februari, 2009

Kontrakt!

OJ.. klockan är jättemycket o jag sitter i lugn o ro vid datorn, efter en fullspäckad dag! På förmiddagen va jag o skrev kontrakt på lägenhet till mig, Henka o jag har bestämt att gå skilda vägar, det är ett gemensamt beslut o vi är överens! Så Flyttlasset går i början på Maj, Vi har inte berättat för barnen ännu, men det ska vi göra i helgen så jag hoppas det kommer att gå bra! Imorgon ska jag ut o röja med några från jobbet o kompisar till de så vi är ca 18 tjejer som ska träffas o ha kul, ska bli skoj! Resterande dagar på helgen ska vi riva ner en väg här hemma som vi har byggt som måste ner innan Tisdag, för då kommer kvartersvärden o besiktigar lägenheten här! O sedan ska vi börja röja i förråden o slänga det som ska slängas osv! Nästa vecka är det sportlov här, o vad vi ska hitta på vet jag inte ännu men skridskoåking blir det nog Det har Meyah beställt! Sen får vi se vad vi hittar på!
Men nu ska jag gå o knyta mig tror jag!! På återseende!!

2 kommentarer:

  1. Jag utmanar dig på min blogg =) Regler och hur du gör står där.
    Kramiz Millan!

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt :/ .. Hoppas allt går bra nu då:)
    Ja , det skulle vara kul om ni kom till Fenix, jag går nog dit på månda med, tycker det e mysigt där=) Trevlig helg på er ! Kram

    SvaraRadera