23 februari, 2009

Sjuk!

Ja, jag har blivit sjuk... Kände imorse när jag vaknade att jag inte va helt kurant, Ont i halsen o stack i näsan, o jag kände mig grinig o liten så där så man kan göra när man är sjuk, Ynklig heter det! hehe Så efter morgonbestyren med Manne, Moah o Meyah o de hade gått till skolan så va det dags för Manne att få sin välling o sova middag, så vi går upp i sängen o vi somnar båda två, så skönt, jag kände mig dock sämre när jag vaknade igen, tittar på mobilen, 5 missade samtal o 1 SMS från min jobbakompis som hade skrivit Krya på dig! Nu sitter jag o har ont i kroppen o huvet, men det är bara att bita ihop... Vi ska iväg sen o handla presenter till Moah o Manne.. Manne fyller 1 år imorrn, o Moah fyller 9 på Lördag, (fast egentligen har hon ingen födelsedag i år, hon fyller ju på skottdagen) hehe

Mina Barn för nästan EXAKT ett år sen!

Sen kommer det ett par sen o ska titta på lägenheten så städas ska det göras här!
Ska jobba i veckan... blir lite extra klirr i kassan, det är bra!! Måste börja jobba lite mer nu, ska ju bo ensam med allt va det kostar, så... Kanske ska ta o ringa till henne som har hand om dagiset o se om Manne får Börja på dagis nu innan sommarn... Jag sitter o funderar på hur jag ska göra med flickorna i vår när vi flyttar, om vi ska ha de kvar här i klocket skolan eller om vi ska ta de till Åby, tar vi de till Åby så blir de bökigt för Henka de veckor han har barnen för han ska h lastbilen hem! Annars skulle jag ju kunna lämna de till klocket så de kan ju vara kvar i klocket... men Jag vet inte... måste klura som fan nu... Hur hade du gjort?? Låta de avsluta sin termin här i klocket eller påbörja den nya skolan i Åby?


1 kommentar: