23 februari, 2009

Kulig grej!

Detta kopierade jag från en blogg. Verkar riktigt kul, men svårt.
Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!
1. Vad heter du? En Svala
2. Ett ord på 4 bokstäver? Stol
3. Flicknamn? Signe
4.Pojknamn? Sixten
5. Yrke? Sopåkare
6. Färg? Svart
7. Klädesplagg? Strumbyxor
8. Mat? Sushi
9. Sak i badrummet? Shampoo
10. Plats/stad? Stockholm
11. Orsak att vara sen? Sov för länge
12. Något man skriker? Satan
13. Film? Save the last dance
14. Något man dricker? Sprit
15. Band? Six pistols
16. Djur? Snigel
17. Gatunamn? Sveavägen
18. Bil? Suzuki
19. Sång? Summer of 69
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Sumobrottning
Jag utmanar min Blogglista!!

4 kommentarer:

  1. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

    Haha! Lyckat när första frågan är vad heter du?

    SvaraRadera
  2. hmm... tänkte inte på det.. undra vad man ska skriva där då...

    SvaraRadera
  3. Jaa du hehe.. som mig.. nä jag vet inte, men det va en konstig fråga med dom reglerna haha!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera