22 februari, 2009

Ett snabbBesök på Akuten!

Jag fick dra upp till akuten med ManneLiten ikväll, lilla klanten ramlade o slog sig ordentligt på läppen, 1 centemeters jack fick han o det såg ut att vara hål rakt igenom, men som tur är va det inte det!!! Lilla Plutten!!! När jag sa till Henka att jag var tvungen att åka upp Sjukan med honom säger Meyah "Kommer han dö"?! Men lilla pluttan, nej det är klart att han inte ska det! Måste bara upp o kolla så allt är bra med honom! Hon vart nog mest rädd för han skrek ju nåt Enormt, gör ju så ont det där juh!! Som tur är var det inte värre än så, men med den här lilla Vildingen så lär ju inte det här vara sista besöket där uppe! hehe





Nej nu ska jag gå o lägga mig... är så himla trött...

1 kommentar:

  1. Stackars liten! Manne låter inte helt olik Melvin. Aktiva killar. :-D

    SvaraRadera