20 januari, 2009

Flytta o spyor!!

JAG MÅR ILLA!!!!
Moah har smittat mig... fan oxå.. vill inte kräkas... USCH!!! Är det värsta jag vet!!! Bläääää!! Idag har jag ändrat lite på min blogg... alltid kul att förnya sig... På tal om de.. så ska vi flytta... till Åby... Till mindre o billigare lägenhet, vi måste spara lite pengar, så det ska nog lösa sig till slut, vi spara ett par tusen på att flytta så det är det värt! men det känns tråkigt samtidigt för vi trivs här i Klocket, O barnen har sina bästisar i huset brevid, så det känns lite jobbigt att flytta på de.. men de tog det jättebra, o eftersom de har gått på dagis i Åby förut så känner de en massa barn där redan som går där på den skolan! Så det sa väl ordna sig!! Vi var o tittade på 2 st nu idag, o jag ska ringa HNAB imorgon o kolla upp lite grejor... I den ena lgh så rökte de inne... det var inte renoverat p å12 år, så allt måste bytas ut.. kökskåpen va ju hur fula som helst, golven o tapeterna var ju gräsliga oxå, den andra lgh va bättre, fast målas behövs det nog göra... Vi får se vilken vi väljer!!
Så i April går flyttlasset...
Innan det närmare bestämt den 2:e mars kommer min kära vän Marina o hennes son Anton hit o hälsar på oss... Så det ska bli trevligt!! Va ett år sedan vi såg sist, hon bor i Lund så det är ju inte så konstigt att vi inte ses så himla ofta! Hahaha!
Nej nu måste jag lägga mig ner en stund.. mår skit piss!! Ont i lederna har jag oxå... Usch... vill inte få maginfluensan!!!! URK!!!!

3 kommentarer:

  1. Välkommen till Åby! Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. urs med spya..hoppas ni kryar på er..jippi vad kul att vi nästan bli grannar och att småttingarna kommer kanske gå på sammma dagis...puss

    SvaraRadera
  3. Ja varför inte ? haha ;)
    Jo hon är en tjock goding haha , så rolig tid nu , så mkt som händer med allt i utvecklingen :) Hoppas allt e bra med er ?

    SvaraRadera