20 januari, 2009

!Diplom!


Fick det här fina Mamma-Blogg-Awardet av ~Helga~ så nu ska jag ge alla mina mamma-blogg kompisar ett sånt här fint diplom!! Tack så mycket Helga... Superglad blev jag!



~Anna~

~Fia~

~Karin~

~Maria~

~Jessica~

~Jenny~

~Sandra~

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Och lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

3 kommentarer:

  1. Vad gullig du är! Tack vännen!

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mkt , vad sött hihi :) Nu ska jag bara se hur man gör för att ta emot den haha , jag e lite blåst när det gäller sånt här haha

    SvaraRadera
  3. Men tack :-) Vad gulligt av dig! Ska se om jag fattar hur man tar emot bara....
    Kram!

    SvaraRadera