21 januari, 2009

Nån som vill komma o sjunga??

Onsdag 21 Januari, Rockkaraoke och Guitar Hero!
Rockkaraoke.nu från Stockholm gästar oss och ser till att det blir ett kanon ös under kvällen.
Vi börjar med deltävlingar i Guitar Hero för dom som vill prova att spela till ett grymt ljud, kom och känn dig som en riktig Rockstar på en av sveriges bästa klubbscener, ingen föranmälan FRI ENTRÈ
Vill du äta? köket erbjuder 2 för 1 på våran underbara plankstek, till kl 22.
http://www.rockkaraoke.nu/

Lite sugna är ni allt va?? Kom vettja..!!!
Idag var jag o Manne nere på stan med Lina o Lova, vi satte oss på Lindahls o fikade, jätte mysigt... när vi sitter där inne
ser jag mamma o hennes kollega Anna går förbi.. så jag springer till dörren o ropar på de... haha.. så de kommer in o pratar lite skit med oss...
Manne somnade när vi åkte spårvagn kl 13 o sov ute på altan tills kl 16, så skönt att sova ute i vagnen... han är dock på väg att bli förskyld... lilla bubben!!!
Nu ska jag se på TV med min man, för sen ikväll är blir det att Gorma för fulla muggar!! haha

1 kommentar:

  1. Låter hur kul som helst och jag hade gärna varit där men men det får bli en annan gång. Trevlig blogg du har föresten, kikade just in för första gången

    SvaraRadera