17 december, 2008

Julen är här... i alla mö...

Nu Närmar sig julen!! Gaaaaaah... är inte klar på långa vägar!!!! När ska jag hinna med storstädningen liskom!!!??? Fast på lördag kan jag nog städa... är ju ledig o har inget inbokat (för en gång skull!!) så då blir det att skrubba allt!!!! Så får det bli lite juligt här oxå, fast utan gran då.. för Manne välter nog bara ner Granen typ ca sådär 20 gånger daligen.. så jag spara mig energi!!! hehe
Resultatet från Pepparkaksbaket förra veckan!!


Ja ni.. det var ett tag sedan jag blogga.. har haft fullt kan man säga!! Men men... ska skärpa mig med bloggen.. lovar!!! Lina o jag va ute o gick med våra Bäsar! Se så fridfullt... hehe

Mickis o jag hade julstök med pepparkaksbak här hemma, hennes kusiner kom o bakade med oss... Full konsentration.. hehe

Manne har hunnit med en omgång till av sjukdom, hade 40 graders feber, det var förra helgen iaf.. men nu har han hållt sig frisk ett tag, skönt! Kommer nog lämna bort våran hund på "Fodervärd" för det funkar nog inte så här.. Manne är ju sjuk förjämnan...fan!!

Jag sitter o lyssnar på min Nya julskiva som jag fick av Mickis... Kommer i julstämmning!!! hehe
Vi ska ju ut ikväll på Black Horn.. eller nej nu ljög jag... vi ska prova SveaSkeppet, för de har oxå Karaoke där.. fast Tävling... det ni!! haha Så vi ska utforska det får vi se.. hehe Nån som vill följa med??? Ring mig isåfall så jag vet!!!

Nu ska jag umgås med min man som kom hem från jobbet precis... så jag hör av mig!!!
Love Svala!






2 kommentarer:

  1. Ja men man får ju inte feber av allergi,då kliar det ju i ögonen med.Men det är ju så små barn är ofta sjuka.det får man räkna med.

    SvaraRadera
  2. ja tror du inte att jag vet det... vem är du egentligen o säga så där som inte känner oss o vet hur det ligger till? Du har ingen aning om vad vi går igenpm med Manne... men visst, jag håller med att man inte får feber av allergi, men hans Imunförsvar blir ju nedsatt pga allergin o därför drar han på sig mer skit än andra barn. men han är under utredning på sjukhuset på barnmottagningen!!

    SvaraRadera