10 december, 2008

Så tragiskt!!!

Satt o kolla på the Montel show imorse o det handlade om en pappa som va där, hans fru hade dränkt deras 5 barn i badkaret, jag kommer ihåg den nyheten, det var 2001.. helt sjukt.. hon mådde så dåligt, hon hörde tydligen röster o dränkte sina barn för att rädda de från djävulen!! Barnen var mellan 7 och 6 månader!! Usch.. jag goolglade på hennes namn o fick upp massa information, pappan har tdligen gift om sig o fått barn med henne!
Fy vilken mardröm alltså.. kommer hem o alla barnen ligger döda på sängen för mamman har dränkt de... De skrev i artikeln jag läste att pojken som var 7 år frågade sin mamma vad det var med sin minsta syster (6 mån) o när han ser vad hans mamma gör så springer han iväg men hon springer efter o släpar med honom o kastar honom i badet där hon dränker honom.. han kämpar sig upp 2-3 gånger med hon lyckas döda honom oxå! Fyyyyy så hemskt... stackars barn!!!!

http://crime.about.com/od/current/p/andreayates.htm

nej nu ska jag göra mig iordning.. ska ta en promenix med Lina o Lova!!

Puss!!

1 kommentar: