22 december, 2008

Omslagsmodell från Svala Island!

Idag är vi med i Norrköpings Tidningar! Jag skickar en Länk ifall ni vill läsa!
http://www.nt.se/personligt/artikel.aspx?articleid=4634845

har haft en del konstiga drömmar inatt, det är så konstigt hur varje dag påverkar hur man kommer drömma sen! Helt sjukt!! Hjärnan har gått på helvarv alltså! hehe Jag tycker det är roligt med drömmar, o veta vad de betyder!

Usch vad grått det var ute idag... hade varit bättre med Sol, man blir så glad av solen!!

På Onsdag blir det juh inget Black Horn för det är ju Julafton, så då är det stängt... hehe kommer kännaas lite konstigt eftersom vi går dit varje Onsdag i stortsätt... hehe Så nu tar vi jullov. haha
(Vink vink Jimmy), blev du glad nu??

Nehe nu ska jag kanske ta o hoppa läs HOPPA in i duschen o fräscha till mig lite... först ska jag ta bjöjan på Manneboy som har gjort nr 2! Det är en levande stinkbomb! hahah

hej hej!!

8 kommentarer:

  1. Åh, så roligt! Ser verkligen fram emot att få tidningen från Familjeliv och läsa om er! Kan inte låta bli att fälla en tår när jag läser om Elsa. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Svala! Läste artikeln om dej i nt idag. Vi gick första ring ihop du och jag, men det är väl 8 år sen vi sågs senast. Skoj att läsa om hur du har det nu. =)
    Allt gott.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Du får ta de som en vana att nämna mig i din blogg :D speciellt nu när jag busringde till dig oxå ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jaså, du blir kändis! Hoppas allt är bra och lycka till med modereportaget! Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  5. Hejsan...
    Vad kul för dig. Läste artikeln i NT idag. KRAM Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej!! Blev ju skit bra i tidningen. DU vart ju sjukt bra på kortet!!! Kraaaam

    SvaraRadera
  7. Hej hej! LÄste lite här på bloggen och var tvungen att skriva att vi läste fina artikeln i NT om er! Kram kram

    SvaraRadera