21 december, 2008

Två Svalor!

För ett tag sedan så såg jag i http://www.nt.se/ att det var ett par som hade fått en flicka som ska heta Svala, hehe jag tyckte det var helkul, så nu finns det 2 st som heter Svala i Norrköping. En liten o en stor! O inte nog med det så fanns det 2 par till som hade fått varsitt barn, ena skulle heta Sigge, o den andra Vera! ni som känner mig vet at tjag har en bror som heter Sigge o en syster som heter vera, o alla dessa barn va med samma Lördag i tidningen! haha En Vera, en Sigge o en lite Svala! haha mamma o jag skrattade gott kan jag säga Det ända som saknades just denna lördag va en pojke som ska heta harry, då hade alla syskon namnen vart mä! haha!
(Lånade bilderna på www.nt.se)
Lilla Sigge med sin mamma Linda o Pappa Daniel!



Lilla Svala Med sin mamma Karin!
Lilla Vera med sin mamma Elin o Pappa Rickhard!


Idag har vi varit hos svärmor o svärfar, Henka o hans pappa fixade med våran bil o jag o min svärmor sjöng karaoke. hehe hade mys! Vilket väder vi har haft idag.. förutom nu på kvällen då regnet kom o det blev Ruskigt!!! Moah o Meyah ville sova kvar hos de så det är bara jag henka o Manne hemma! Ska försöka städa av lite här hemma, men jag fastna visst vid TV´n, Heartbrake Hotell, den är ju bra!!! hahah Manne Fick vara en liten TomteGubbe oxå.. sötiz va???


Imorgon ska jag o Lina gå en sväng med våra Bäsar, hoppas på soligt väder!! Sedan ska jag o henka åka till Linköping en sväng o köpa massa barnsäkert grejer på Biltema! hehe med våran lilla klåfingerunge så behövs det!! Konstigt.. är killar mer klåfingriga än tjejer? Vi behövde aldrig säkra hemmet på det sättet vi måste nu, för Moah o Meyah va aldrig på saker som Manne är! hehe
Nehe ni.. undra om jag ska sätta lite fart här... Vi hörs imorrn!!!

Juste Imorrn kommer vi mä i Norrköpings Tidningar!! Håll utkik!!

Love Svala!

4 kommentarer:

  1. Hejsan svala! Karin är min kompis + granne... hennes dötter svala är jättegullig... Ville bara säga det... Kul o läsa din blogg... Hoppas allt är bra med er... Här är det bra... Magen växer... Haha... Jojo.. jag är med barn... Hmm Hoppas du kommer ihåg mej men det gör du va? Ha det bra!! Kram Annie som jobbade på trumman förut... vet du ;)

    SvaraRadera
  2. aha.. kul Annie.. Grattis till bäsen i magen.. när ska su ha då??
    Hälsa karin att hon har valt det finste namnet till sin dotter!! :P hehe kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Tack tack...vi ska ha i sommar... i början av juli... Hoppas ni hade en fin o trevlig jul...men har läst o det verkar som så...hihi... vi hade jättemysigt... Jaa men svala är ett jättefint namn... Ja ska hälsa henne det.. Hihi!! Ha det bra! Kraaaaaam!

    SvaraRadera
  4. oj det var jag som skrev dej där...men det förstog du va? hahha!!

    SvaraRadera