02 november, 2008

why why why... ... ...

I JUST CANT SLEEP!!!!


Fattar inte varför eller jo det gör jag väl.. haha har ju jobbat 2 nätter o är inte alls trött nu.. jag va trött ikväll kl 18 typ då hade jag kunnat somnat jätte fort, men nu minsann ska jag va pigg.. bara för jag har personalmöte imorrn bitti kl 8.30 så upp med tuppen är det som gäller för mig... Tjejerna ska ju till skolan oxå!!


Jag lekte lite med bilden nedan... min man o jag!! Puss på dig Älskling!!! LOVE YOU!!!

Jag sitter o lyssnar på den här BRAIGA låten.... Ska nog försöka gå o sova nu.. kl närmar sig spöktimmen!!! Gonatt puss!


LOVE Svala

1 kommentar:

  1. Hej på dig svala!
    Hittade din bloggadress via fl.där vi tidigare har varit i kontakt med varann. Va fin blogg du har, den liknar faktiskt min :-) Ska läsa mer va du skrivit när jag hinner.
    Ha det så bra!
    Kramar "lillamy68"

    SvaraRadera