02 november, 2008

At work!

Sitter på jobbet o har en lugn stund.. håller på att koka gryta, den puttrar för fullt ute i köket... Det är Kallt ute såg jag nyss när jag tittade ut genom förnstet, frost över marken o på taken o på soptunnorna o i gräset o över allt.... 5 minusgrader.. brrr.... kallt fan inga vantar... ... **** fan inga slantar.... haha
nej nu vet jag inte vad jag babblar om...

Idag sov jag till 14.45 (har jobbat inatt om inte ni visste det, blev väckt dessutom av min hund som skällde.. det var min Mor som kom på besök, hon hade med sig Barnen kusin Sóley, det var trevligt men de åkte nästan direkt då det blev lite knas.. Meyah vill ut o leka med en granne men Sóley kom ju för att hälsa på Meyah, O jag tyckte då att Meyah kunde stanna inne o leka med kusinVitamin.. men hon gnällde o va var tråkig så då sa mamam att nu åker vi hem då... så Meyah fick va inne o mamma o Sóley åkte... så kan det va!!

Men iaf.. jag åt frukost hahah eller vad man nu ska kalla det.. o sedan kom Mickis o vi gick en promenad i kylan o sedan hade vi allmänt trevligt tills jag skulle till jobbet igen kl 21.15...

...Nu tyckte jag att jag hörde nåt men det var nog bara min jobbarkompis...
Ska nog kolla min gryta nu.. blir nervös...
Vi hörs imorrn...

Love Svala!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar