04 november, 2008

What´s new!?

Sitter här hemma i soffan i min varma lägenhet efter en promenad med min lilla son som skulle sova middag.. han va så trött nu efter maten så jag la honom i vagnen o gick ut, så nu sover han gott här ute på altan!! Skönt.. fick jag lite egentid med min dator, så då passade jag på att skriva blogg!! Har så förbannat ont i halsen idag o hade ont i lederna imorse, lite fortfarande o känner mig hängig.. men jag vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad... vi får väl se.. ska ju jobba idag så det är bara att bita i det sura o gå dit, det värsta är ju att det är ju lite krävande barn där så man måste vara pigg o allert på jobbet, men jag får helt enkelt säga som det är när jag kommer så kanske ingen ställer så höga krav på mig av personalen..:-)

Igår va jag o storhandlade både på City Gross o Coop, provade att dela upp det på 2 olika affärer nu o se om man tjäna nåt på det... det är stora frågan... hehe jag vet inte ännu... men jag tror det!! Sedan så följde jag med Moah till scouterna, hon va där för första gången igår, o tyckte det va JÄTTEkul... så där ville hon fortsätta... kul kul! Sedan blev jag hämtad här för att dra iväg ut mot Korkarnas ek... det var mickis, vi åkte till macke en sväng.. o när jag kliver in i hans vardagsrum får jag syn på en "UFO" nalle, som jag gav till honom för 10 år sedan.. haha kan ni fatta... 10 år sedan.. o den hängde där fortfarande, hahah vilket kärt återseende...!! det va lite roligt!!

Imorse när jag vaknade kom Moah springades till mig o sa att Meyah hade tappat sin tand igårkväll oxå.. Sin första.. Snacka om att hon är stolt!! hehe Stora tjejen!! Titta så söt!!



Idag har Manne o jag bara slappat eftersom jag inte mår så bra.. fan nu känner jag mer lite sämre, efter jag kom in från promenden... gah!! Vill inte bli Sjuk!!! Ska ju jobba imorrn oxå!!!



LillPlutten ska ha en leksak...
Nej nu ska jag surfa vidare... vi hörs!!

Love Svala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar