04 november, 2008

My all time favorite!!!

Jösses.. glömde berätta... Jag fick min första skiva när jag va hmm.. jag tror jag va 12... det var iallafall 4 NON BLONDES, Bigger Better Faster more! Jag lyssnade på den dag ut o dag in, jag älskade de!! O speciellt What´s up! o sedan gillade jag Spaceman och Pleasantly Blue oxå.. gud.. så bra!!! O i onsdags när Mickis o jag va på Black Horn så skrev jag upp oss på den.. o fy fan vad bra vi gjorde den!!!! Synd att ingen filmade oss.. grymmast i stan är vi på Scen... vi till o med fick Publik... haha Det kom en tjej o satte sig mitt framför Scenen o titta på oss när vi sjöng o log mot oss! hehe det är lite kul!!
Men iaf så kom jag på att jag skulel kolla efter min skiva.. o vad hittar jag om inte min Älskade 4 Non Blondes skiva!! iiiiiiiih!!!!


Nu ska ni få lyssna i fred!!!

1 kommentar:

  1. haha ja det kanske är så...att det ligger i vårt blod *fniss* skönt att höra att man inte är ensam om det iaf *asg*

    Jag lyssnade oxå på denna underbara grupp och detta va oxå min första skiva!! haha Läskigt!! *skratt*

    Hoppas ni har det gott!
    kram på dig gumman!

    SvaraRadera