14 november, 2008

Snart så...

Det kommer blogginlägg från mig snart.. jag Lovar... har haft en Hektiskt veckan kan man säga med mycket nervösitet kan jag säga, inte roligt alla gånger men det visade sig vara bra iaf... ska berätta mer om det när jag har tid att skriva allt... Men som sagt det där med nervösiteten va inget att oroa sig för, o jag kan pusta ut tills på måndag då jag ska få prata av mig med den som jag egentligen skulle pratat med igår eller idag, men som inte hörde av sig! Men lite nervösitet sitter kvar då jag inte vet vad som pågår till full.. det är under utredning, så mycket kan jag säga... Vi ska få reda på vad det är!!! Även om det tar månader... PUNKT!!!

Nu ska jag sova för jag jobbar i helgen!! wiiiie!

1 kommentar:

  1. Tack för att du skänkt en tanke till Tilda idag! Kram, Fredrik

    SvaraRadera