10 november, 2008

Trisomi Träffen!

Då va det dag för uppdatering för Lördagen! Vi va uppe med tuppen, närmare bestämt kl: 06:30! Stressade oss igenom frukost och påklädning för att hinna med tåget som skulle ta oss till Stockholm! Träffar Gina o Levi på paraongen o vi går tillsammans till spåret där vårt tåg ska avgå från! Nervösa va vi allt, pojkarna titta på varann o gormar nåt, vad vet vi inte.. hehe!
Manne sitter på Tåget Med sin Rosa Fina Skallra!! heheVäl framme i Stockholm så tar vi fram våran vägbeskrivning vi fick utav TickTack, så bra skrivit att vi hittade direkt vart vi skulle o åkte alltså inte vilse i storstaden!
Man kan ju ta sig en lur medans man väntar på bussen!

När vi väl va framme möttes vi av vänliga famnar, en del har träffats förut, för andra va det första gången. Alla munnar gick i ett. När man träffas så här har ju alla mycket att säga!

Linnéa med sin mamma Cecilia!

Tindra o Manne Leker boll! Sötnosar!!

Vi tände Ljus för våra saknade små Änglar!

Linnéa o Manne kikar på varann! Tror faktiskt de blev lite kära hehe!

Lilla Love med sin mamma!

Levi o Manne busar!!

Levi med sin mamma på tåget hem!

Träffen va väldigt givande känner jag, jag har nått till den punkt nu att jag kan stänga kapitlet o eventuellt ta ett steg framåt i rätt riktning o känna att jag har valt rätt, jag gjorde rätt den dagen då jag skulle ta mitt svåraste beslut, på nåt sätt nu 2 år senare kan jag gå vidare, utan att känna skuld! Det är svårt, jag hade hellre velat haft min Elsa här hos mig, i min famn där jag kan lukta på hennes hår, krama om henne o säga att jag älskar henne, det rä svårt att gå vidare o släppa taget, men jag känner ändå att det är på rätt väg! Jag kommer ALDRIG att glömma henne, men jag kommer att gå vidare, nån gång, jag känner att jag är på väg! Att får träffa barnen i helgen gav mig ett annat perspektiv på den bild jag har haft. Dessa barn har det så himla bra hos sina föräldrar, de är helt underbara dessa barn, unika, de har super föräldrar o barnen hamnade hos rätta famljer som kan sköta de på det absoluta bästa sättet som man kan tänka sig o ge de så mycket kärlek de bara kan få! Jag hoppas att jag få träffa er alla snart igen!

Love Svala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar