20 oktober, 2008

Working 9-17.. what a way to make a living...

Fast nu ljög jag... jag jobba 13.30-21.30, hehe Sitter som sagt på jobebt nu, barnen sover, tvätten är hängd, disken är plockad, så nu inväntar jag nattpersonalen, sen kan jag gå hem... :-) wiiiie.. vet ni vad jag ska göra då??? Hämta ut mina fiiiiiiina Gardiner som jag har köpit till Vardagsrummet... hehe ska bliiiiii så kuuuuul!!!:-)

Messar för övrigt med en Prison Brake fan.. att hon inte ger sig... får SMS tumme av henne.. hahah nej vars.. skojjar bara!!! Bara kul att nån messar med mig... Har skickat några idag till ett par andra men får INGET svar nångång!! gah!!! men men... det är en annan historia!!

*Girl your my angel* sjunger*.. lyssnar på radion samtidigt.. den är på Rix FM... Myslåt!!

Har jag sagt att jag ska till Storstaden, Huvudstaden Stockholmia snart!! Vi ska ha en återträff i Trisomi Gruppen den 8 November så jag o Manne åker upp då ihop med Gina O Levi-Nike med tåget tidigt tidigt en lördagMorgon!!! Ska bli så härligt att träffa alla igen... Vi träffade förra sommaren o delade med oss av varandras historier om våra små Änglar. O nu ska vi alltså ha en återträff o ganska många har ju fått barn igen!! Ska bli mys!! Så himla Skönt att få träffa andra som oxå har gått igenom samma sak som vi när vi förlorade ElsaHjärtat! Guld värt att man har internät så möjligheten finns att man kan träffa andra i samma situation!!

Nu ska jag nog ta o lägga ner Bloggandet för ikväll.. Snart dyker nog Jonas in här... Ha en trevlig kväll/natt!!! Det ska jag ha!! Puss

Love Svala!!

4 kommentarer:

  1. vem messar vem egentligen, you biiiaaatch!! pussigullan koko

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Kul att du läser min blogg! =) Jag brukar kolla in din blogg med och läsa den. =) Alltid kul och kolla läget!
    Mmmm, jo visst var jag på den avdelningen ;o). *hihi* Men det blev inget köpt där, utan det blev till Hampus ist. =)
    Ha det gott. Kramiz..........

    SvaraRadera
  3. Du messade inte mig minsann! Det värsta hinner gå över tills på lördag jag lovar, och då lär det ju inte smitta längre heller. Ska försöka prata så lite så möjligt för att sjunga vackert ;)
    Vad härligt att du ska på återträff! Blir mys för er :)

    SvaraRadera