21 oktober, 2008

Besviken är ordet!!!

Hämtade ju ut mina "Fina" gardiner igår... o jag strök de o hängde upp de o vet ni???? De är sned sydda så de hänger snett!!!! SNETT fattar ni!!! helt sjukt... jag ska ta kort o visa er... helt sjukt.... o det skiljer 1,5 cm på över o underkanten... blir så förbannad... vad betalar man för liksom!!! Så dåligt.. Måste maila de o klaga på det här..... idioter!!!! ska jag skicka tillbaka det tycker ni?? fan alltså!!!! Jotex=&%#¤%

Jag menar kolla här... ser

ni eller.. hänger ju snett så det skriker om det!!




Ser i kanten?? Den är fasen 1,5 cm! Kanske syns dåligt.. men men...

2 kommentarer:

  1. ja absolut ska du skicka tillbaks dom, skulle ahar gjort på en gång:)

    SvaraRadera
  2. Ja.. jag ska göra det.. vad irriterande... man tror ju att gardierna ska va fina o bra sydda från Jotex liskom!! men men...

    SvaraRadera